Sunday, September 26, 2010

Οι τσάντες των Celebrities

Πριν από λίγες μέρες βρήκα μια πρόσκληση από την Πόπη για να πάρω μέρος στο συγκεκριμένο παιχνίδι. Βασικά αυτό το παιχνίδι ήταν ταμαμ για μένα γιατί η τσάντα μου θυμίζε κουβά σκουπιδίων με τα τόσα που βάζω κάθε μέρα εκεί μέσα. Αποδείξεις απότο Σ/Μ, Ζωγραφιές από την χριστίνα, ποστιτ με σημειώσεις, περιτυλίγματα απο τσιγάρα κτλπ κτλπ. Οπότε ήταν καιρός να μπει μια σειρά, ώστε να μείνουν τα βασικά για να φωτογραφηθούν.

IMG_2187

Δεν έχω πολλές τσάντες, 4 σε σύνολο, εκ των οποίων η μία είναι μια καφέ αντικα της πεθεράς μου. Οι άλλες τρεις αγοραστήκαν ανά 5-7 χρόνια διάστημα. Η πρώτη ήταν μια μαυρη φάκελος μισοεπαγγελματική της Mandarina Duck δώρο από το Νίκο όταν έκλεισα τα 20 και η δευτερη της Longchamp μάρκα την οποία ομολογούμένως δε πολυσυμπαθούσα αλλά τελικά λάτρεψα χάρη στην ξαδέλφη μου. Γενικά είμαι πολύ πολύ δύσκολη σε τσάντες και ...σε μπότες. Αυτή εδώ λοιπόν είναι η αγαπημένη μου! Μου την έκανε δώρο ο Νίκος όταν έκλεισα τα 30 μου. Πώς του ήρθε αυτό; Χάρη στη Χριστίνα που δε μου χει αφήσει τίποτα από χούγια! Πριν από 2,5 χρόνια και όταν πήγαινε ακόμα βρεφονηπιακό, πήγα να την πάρω με την τσάντα που μου χε χαρίσει η πεθερα μου. Η Χριστινα όταν την είδε ξύνησε τα μούτρα της και μου δήλωσε ότι "ειναι παλιά και άσχημη" και ότι όταν θα χω γεννέθλια θα μου πάρει αυτή μια όμορφη. Τότε της λέω να μου πάρεις μια κόκκινη της Dolce & Gabbana. Φυσικά αυτό το είπα χωρίς να χω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου. 2 Μήνες μετά, την ημέρα των γεννεθλίων μου ο Νίκος με την μικρή ήρθαν σπίτι κουβαλώντας την συγκεκριμένη τσάντα. Αν και από ότι μου είπε είχε σκοπό να μου πάρει κάτι εντελώς διαφορετικό, φτάνοντας στο ταμείο τον σταμάτησε η Χριστίνα λέγοντας "μα μπαμπα η μαμά ήθελε μια κόκκινη τσάντα της...........Mc Donalds kai  Gabbana"!!!!!!!! Ξέρω εγώ τι παιδιά γενάω! Δυστυχώς όλες μου οι προσπάθειες να την μάθω να λέει Louis Vuitton κατέληξαν σε αποτυχία.....

Στην D&G μας τώρα. Την λατρευω γιατί με κάνει λόγω χρώματος να νοιώθω λίγο Ντίβα. Όχι ότι δεν είμαι...... Τώρα τι έχει μέσα; Πέρα από σκουπιδια, πολλά μικρα χρήσιμα πραγματάκια. Δηλαδή

 

 

IMG_21844 τουλάχιστον διαφορετικά Λιπ γκλος για όλες τις περιστάσεις. Το πορτοφόλι μου, δώρο της γλυκούλας μου Φένιας γι αυτο και τόσο μεγάλο.( Εγώ προτιμούσα μια ζωή τα μικρα πουγκάκια με ένα απλό φερμουαρ ), τα κλειδιά μου σαφώς, τα τσιγάρα μου εννοείται, τσίχλες, κρέμα για τα χέρια, κλειδιά αυτοκινήτου, χάπια για τον πονοκέφαλο, την κάρτα της δουλειάς κάτι μπιχλιμπίδια, και μερικά κοκαλάκια από τις μικρές. Λίγα έτσι; Που να δείτε τι έχουν οι τσέπες του παλτού μου!!!!!

 

μάτσα μούτσα!!!

3 comments:

  1. Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο, ούτε από το παιδί σου ούτε από τον Νίκο!
    Μου αρέσει η κόκκινη τσάντα σου πολύ!

    ReplyDelete
  2. Η ''Mc Donalds & Gabbana'' είναι πολύ ωραία...χιχι
    κάνε εντατικά στη μικρή να τη LV...γιορτές έρχονται..χιχι
    :)

    ReplyDelete
  3. Η τσάντα σου είναι τέλεια..δεν 8α μπορουσε άλλωστε να μην είναι!!!
    Κορρέ βλεπω..τσιγαάρα ..τα καπνίζω κι εγω αυτά σαν 2η επιλογή..!
    Mc Donalds kai Gabbana..ακόμη γελάω...
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ReplyDelete

Please Leave your Comment

Related Posts with Thumbnails