Wednesday, December 9, 2009

Νηστίσιμη τάρτα με μήλα

Καλημερούδια!! ναι μαί και πάλι, αυτή τη φορα πάλι με κάτι νηστίσιμο. Πως και έτσι ε? E που και που με πιάνει και μένα το φιλότιμο.. να όπως σήμερα που πήρα ένα taper με καρότα και αγγούρια στο γραφείο μπας και καταφέρω την επομενη τεταρτη στην χριστουγεννιάτικη γιορτή του γραφείου να βάλω το παλιό μου τζιν...... Και τα φάγα.... και ήταν και νόστιμα...δροσιστικά...... αλλα η γεμιστή ομελέτα της καντίνας με την οποια τα συνόδεψα ήταν καλύτερη ......

Πάμε στο γλυκό μας τώρα.... Την περασμένη κυριακή ήμασταν καλεσμένοι για μεσημεριανό στο σπίτι της φίλης μας της Μαρίας. προσφέρθηκα λοιπόν να κάνω εγώ το γλυκό μονο που θα πρέπε να είναι νηστίσιμο γιατί και η μαρία και οι άλλοι φίλοι μας που ήταν επίσης καλεσμένοι είναι hardcore Χριστιανοί.

Συνταγές για νηστίσιμα γλυκα δεν έχω οποτε έπρεπε να πειραματιστώ με διαφορα. Αποφάσισα να κάνω μια τάρτα Μήλου που είχα ξανακάνει πριν από δυο εβδομάδες, όταν μας κάλεσαν οι άλλοι hardcore φίλοι μας για καφέ, αυτή τη φορα όμως με μια μικρή αλλαγή.

Ζύμη mprize έχω κάνει αρκετές φορες μέχρι τώρα αλλα πάντα με αυγό και με βούτυρο. Νηστίσιμο βούτυρο όμως από νηστίσιμες αγελάδες δεν βρήκα οποτε την έκανα με μαργαρίνη.





Ας πάρουμε την συνταγή όμως από την αρχή....

τα υλικά
4 αυγά ... πλακα κάνω....

150 gr. μαργαρίνη
250 gr. αλεύρι
50 gr. αμύγδαλα αλεσμένα
75 gr. ζάχαρη
4 κουταλιές νερό κρύο
1 βανίλια

3 μήλα καθαρισμένα και κομμένα σε φέτες
1 χούφτα σταφίδες
1 κουταλάκι κανέλα
1 χούφτα καρυδια χοντροκοπανισμένα
2 κουταλιές μαύρη ζάχαρη
1/2 κούπα φυτική κρέμα γάλακτος
1 κουταλια μαργαρίνη



Ζυμώνουμε τα υλικά για τη ζύμη, την τυλίγουμε σε μεμβράνη και την βάζουμε για 15 λεπτά στην κατάψυξη. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200 βαθμούς. Ανοίγουμε τη ζύμη σε φύλλο και καλύπτουμε με αυτή μια forma για τάρτες 28 cm. Ζεσταίνουμε την φυτική κρέμα γάλακτος και λιώνουμε μέσα σε αυτή την μαργαρίνη. Στρώνουμε πάνω στην ζύμη τα καρυδια και τις σταφίδες. (εγώ έκανα το λάθος να τα βάλω πάνω από τα μήλα με αποτέλεσμα να μου ψιλοκαρβουνιασουν). Στρώνουμε τα μήλα στην τάρτα και πασπαλίζουμε με την κανέλα. Περιχύνουμε με την κρέμα και πασπαλίζουμε με την ζάχαρη.
Ψήνουμε για περίπου 30 λεπτά. Σερβίρουμε με νηστίσιμο παγωτό βανίλιας. Του δίνουμε και καταλαβαίνει!
Έτσι την έκανα την πρώτη φορα. Στης Μαρίας όμως νομίζοντας ότι δεν έχω σταφίδες, έβαλα βανίλια και αμύγδαλα και στην ζύμη ξύσμα και χυμό από limes. Η ζύμη ήταν καλή... η γέμιση έτσι και έτσι.. στα μικρούλια της φίλης μου και στην Μαρία άρεσε πολύ.. ...στον άντρα μου καθόλου. Σ αυτόν όπως και σε μένα άρεσε περισσότερο η άλλη με την κανέλα. Εσείς κάντε ότι νομίζετε....
Αυτά. ευκολακι ε?

No comments:

Post a Comment

Please Leave your Comment

Related Posts with Thumbnails