Tuesday, January 31, 2012

HOHOHO chef με τα πιο νόστιμα νηστίσιμα Gnocchis που έχετε φάει

Ξέρω ξέρω...έχω αργήσει πολύ με την συμμετοχή μου και ζητω συγνώμη! Φταίει ο καιρός την Γερμανίας. Αν παρατηρήσατε ανεβάζω σπάνια συνταγές και αυτό γιατί το φως είναι χάλια και οι φωτογραφίες που βγαίνουν με τέτοιο φως επίσης. Πως λοιπόν να σας παρακινήσω να φτιάξετε κάτι όταν ο αισθητικός παράγοντας απουσιάζει;;;  Οι γερμανοί λένε "Das auge isst mit" και δεν έχουν άδικο. Από το δεκέμβρη λοιπόν που έμαθα ποιος μου λαχε έκατσα με την ησυχία μου και περιεργάστηκα το εν λόγω μπλογκ και διάλεξα 2-3 συνταγές για να τις δοκιμάσω. Και φυσικά σας έχει φάει η περιέργεια ποιος είναι έτσι;;; Να μην σας κρατάω άλο σε αγωνία..... μου τυχε η γλυκειά Ειρήνη από μπλογκ www.mangiaregreco.blogspot.com. Ένα υπέροχο μπλογκ με πολλές ελληνικές συνταγές στα Ιταλικά αλλά και ιταλικές στα ελληνικά από μια Ελληνίδα που ζει στο Μιλάνο. Φυσικά διάλεξα ιταλικές συνταγές, πρώτον γιατί ήταν στα ελληνικά και τα ιταλικά που περιορίζονται στην μοναδική φράση niente sesso prima del matrimonio που μου μαθε η πρώτη μου φίλη ιταλίδα ότάν πρωτοήρθα στο Μόναχο και που ήθελε να με προφυλάξει από τους άντρες του σιναφιού τους, και δευτερον γιατί ήθελα να κάνω μια λίγο πολύ αυθεντική συνταγή όπως μαγειρέυεται κααι προετοιμάζεται στον τόπο καταγωγής της.

Σαν πρώτο διάλεξα να κάνω τις tagliatelle της οι οποίες και φαινόταν φανταστικές. Δυστυχως δεν είχα το επιθυμητό αποτέλεσμα και παρά το τρίτο αυγό στην ζύμη, το ζυμάρι μου παρέμεινε σκληρό κάτι που είμαι σίγουρη ότι οφείλεται στην ποιότητα του γερμανικού άλευρου που χρησιμοποίησα . Δεν το βάζω όμως κάτω και το Σκ θαα το ξαναεπιχειρήσω, και θα το ξαναεπιχειρήσω, και θα το ξαναεπιχειρήσω... μέχρι να μου πετύχουν ...με ξέρετε άλλωστε.. είναι να μην μου μπει κάτι στο μυαλό... και αν δεν μου κάτσει και στην 10 φορά τότε πολύ φοβάμαι Ειρήνη μου ότι θα σου ρθω στο Μιλάνο να μου κάνεις ένα μικρό σεμινάριο!!!

Homemade Gnocchis (1 von 1) 

Σε αντίθεση με τα tagliatelle τα gnocchi της μου βγήκαν τέλεια!!! Τόσο τέλεια που την άλλη μέρα τα ξαναέφτιαξα και μάλιστα σε διπλή δόση! Δεν είχα ξαναφτιάξει νηστίσιμα gnocchi αλλά ούτε και είχα ξαναφάει και αυτά φαινόταν φανταστικά! Ένα τιπ μόνο.. μην κάνετε το λάθος να αφήσετε την ζύμη για παραπάνω από μία μέρα στο ψυγείο γιατί νερώνει και είναι για πέταμα! Στην λυσαμάρα μου το έκανα και αυτό για να τα ξαναφτιάξω την άλλη μέρα και φυσικά η ζύμη πετάχτηκε! Φυσικά αυτό δεν μας εμπόδισε να την ξαναφτιάξουμε κάτι που το χαρήκαν και τα μικρά πολύ εφόσον αναλάβαν το πλάσιμο!!

Homemade Gnocchis without egg (1 von 1)

Τρίτη συνταγή δυστυχώς δεν πρόλαβα να κάνω αλλά η περιήγηση στο μΠλογκ της Ειρήνης δεν έχει τελειώσει ακόμη......

Ειρήνη μου στείλε μου ένα μαιλ για το δωράκι σου....

 

Σας φιλώ!!!

5 comments:

  1. Μου έβαλες ιδέες τώρα να τα φτιάξω!!
    Καλό Μήνα!!!

    ReplyDelete
  2. χαρηκα πολυ για την γνωριμια.
    τελεια τα νιοκι. οσο για τις ταλιατελες, οκ, το μιλανο δεν ειναι μακρια απο εσενα, αν και ειμαι σιγουρη οτι θα τις πετυχεις.
    φιλακια

    ειρηνη

    ReplyDelete
  3. Καλημέρα και καλό μήνα! Υπέροχα τα νιόκι, μπράβο και σε σένα αλλά και στην Ειρήνη!
    Ο φωτισμός του χειμώνα μου σπάει τα νεύρα... όπως είπες κι εσύ, άντε να αναδείξεις ένα πιάτο με τόση μουντίλα! Φιλάκια Βασιλική μου!

    ReplyDelete
  4. Τέλεια έγιναν τα νιόκι.. ΄
    Και το μπλογκ της Ειρήνης εχει πολύ ωραίες συνταγές.

    ReplyDelete
  5. Μπράβο για τη συνεχή προσπάθεια...εμένα να σου πω μου φάνηκαν τέλεια...ονειρεμένο πιάτο!!

    ReplyDelete

Please Leave your Comment

Related Posts with Thumbnails